piątek, 13 grudnia 2013

Cześć! Jak widzicie ten post będzie o Marzeniach. Czyli bedzie sie różnił od ostatnio dodanych Postów. A więc przejdę do rzeczy....

Każdy ma marzenia, ja, ty i ten Pan spotkany w sklepie. Każdy marzy o czymś innym. Jeden marzy o Samolocie lub sławie, a inny o pieniądzach na jutrzejszy chleb lub o wykarmieniu całej rodziny. Na świecie nie ma ludzi bez marzeń. Tak, oczywiście są osoby co mówią, że nie maja marzeń, ale każdy jak w spokoju usiądzie i pomyśli znajdzie się przynajmniej jedna rzecz lub osoba o której będzie marzył/ła. Ja też mam marzenia. Jednym z Tych moich marzeń jesteście wy. Wiem, że mam Was mało, ale nieprzestane marzyć. Pamiętajcie! Róbcie codziennie jeden mały kroczek, a z dnia na dzień będziecie coraz bliżej swojego marzenia.  Następne moje marzenia, którymi mogę sie z Wami podzielić?
  • Mieć ładny wyćwiczony brzuch (i dążę do tego, z bólem ale daję rade i jestem coraz bliżej)
  • Znać bardzo dobrze Niemiecki :) ( Non stop sie uczę :P )
  • Wybrać sie na Studia, kierunek: Projektant wnętrz i ogrów.
  • Mieć Super chłopaka (<3)
  • Zeby moje przyjaciółki zostały nadal moimi przyjaciółkami! (<3 Pati, Sonam oraz Emilka <3)
Może mała nutka na spróbowanie?:


Kasia
P.S.- A wy jakie macie marzenia? Napiszcie chociaż jedno. Trzymajcie sie Mocno :). I pozdrawiam z 12*C Niemiec :). Papa. Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz